måndag 4 oktober 2010

Freeport på Odd Molly-träffen!

Här står vi och vänta på att vi ska få komma in!! Kändes lite som när vi stod i kön när Odd Molly butiken skulle öppna. Så spännande!!!

Lina har nog hittat något hon gillar!

Tjejerna hade fixat så mycket gott att äta! Tusentack!!

Vilka Cupcakes, ljuvliga  ;-)

Goa Mira!

Jag blev helt kär i den ceriserosa, julstjärnan!!



Filippa letar efter godbitar.

SaraMia och Katinka!

Undra om det var någon som klarade av att inte shoppa något i Odd Mollybutiken? Inte jag iallafall!!




Det jag shoppade stoppade Madde ner i denna fina kassen, den blev jag jätteglad för!!

Tänk att tjejerna i Odd Mollybutiken på Freeport jobbade extra, så vi kunde komma dit efter stägningstid en lördagkväll. Helt otroligt!! Så mycket dom hade fixat åt oss, goda frukter, jordgubbar, nötter, cupcakes, dricka, m.m. Så fina blommor de hade i butiken, lite extra fint kändes det som!!

Kramar

9 kommentarer:

  1. verkligen! Tusen tack alla som gjorde dagen möjlig!!
    KRAm

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder du hade härifrån! Jag glömde nästan helt av det.
    Tack för att jag fick prova dina koftor! Men.. du drar mig i fördärvet, kvinna! Nu bara måste jag ha tag i en i royal!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja dom hade verkligen gjort det fint! Tack för en trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  4. Nu har jag tjuvat två bilder från dig, kunde inte låta bli att skratta åt den första bilen när jag hängde på låset och skakade i dörren. Hahahaha

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder du tagit på Freeport!
    Underbart fint och gott hade de fixat till oss! Förutom mötena med alla underbara mollysystrar så var Freeport den stora behållningen på dagen för mig... trots att vi var där för knappt en vecka sedan ;-)
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Håller med, fina bilder från Freeport! Längtar dit som en toking=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder! Visst hade de gjort det jättefint. Synd att jag var så fokuserad på plaggen att jag knappt hann njuta av allt det goda. Är så nöjd med mina fynd därifrån - tr plagg jag länge velat ha och en bonusgrej, hihi... Visst var det häftigt att gå in på området i mörkret när allt var stängt!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tjejerna på OM butiken var helt fantastiska. Så himla roligt att kolla runt bland alla godbitar.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Ni verkar ha haft en riktig toppenträff! Ha en bra dag, kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina